Αποστολές & Επιστροφές

Αποστολές & Επιστροφές

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

- ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ (COURIER) ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε.

- ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΓΙΑ ΟΓΚΩΔΗ ΠΡΟΪΟΝΤΑ) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ.

- ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

 

ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΑΤΤΙΚΗ

Για αποστολή μέχρι 2 κιλά το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 3.5 ευρώ. Από 2 κιλά και πάνω, για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1,00 ευρώ .Κόστος αντικαταβολής 1,50 ευρώ.

ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ

Για αποστολή μέχρι 2 κιλά το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 4.5 ευρώ. Από 2 κιλά και πάνω, για κάθε επιπλέον κιλό υπάρχει χρέωση 1,00 ευρώ .Κόστος αντικαταβολής 1,50 ευρώ.

 

ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως τις 16:00 αποστέλλονται την ίδια μέρα και εφόσον υπάρχει η ένδειξη διαθέσιμο στο προϊόν. Η παράδοση του προϊόντος στην Αττική πραγματοποιείται την επόμενη της αποστολής, για την υπόλοιπη Ελλάδα απαιτούνται δύο εργάσιμες μέρες. Στα προϊόντα που δεν είναι χαρακτηρισμένα με την ένδειξη διαθέσιμο, προτείνουμε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία, για να ενημερωθείτε για την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Όροι Επιστροφών

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την εταιρεία.

 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του(DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την εταιρεία.

 

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα(σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την εταιρεία.

 

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την εταιρεία.